Dzisiaj podzielę się z Wami wiedzą na temat świetnego szkolenia dotyczącego takiego modnego pojęcia jakim jest INTELIGENCJA EMOCJONALNA. Zapewne pojęcie to nie jest obce większości z Was ale czy do końca wiecie co to takiego i czy szkolenie w tym zakresie jest przydatne ?
Inteligencja emocjonalna to nic innego jak właściwe kierowanie swoimi emocjami oraz panowanie nad nimi. Złe zarządzanie swoimi emocjami, nieumiejętność ich nazywania oraz wyrażania prowadzą w konsekwencji do bardzo wielu szkodliwych procesów. Przede wszystkim – przestajemy kontrolować nasze zachowanie i postępowanie. Po drugie – otoczenie źle i niewłaściwie nas ocenia oraz nie stara się nas zrozumieć. Po trzecie – wprowadzamy w swoje życie wiele nieporządku i nie potrafimy zapanować nad tym co się dzieje wokół nas. Wszystko to razem przekłada się na złe funkcjonowanie wśród ludzi oraz na złą organizację pracy.
Aby to zmienić warto nauczyć się kontroli i rozpoznawania własnych emocji. Z pomocą przychodzi nam tutaj szkolenie zatytułowane JAK ZARZĄDZAĆ EMOCJAMI W PRACY. Szkolenie o jakim mówię ma na celu przede wszystkim zdobycie umiejętności wypracowania własnych technik kontroli emocjonalnej szczególnie w sytuacjach wymagających opanowania oraz pełnej mobilizacji.
Dzięki ćwiczeniom jakie odbywaliśmy na szkoleniu pod okiem doskonałego trenera, nauczyłem się w jaki sposób mogę szybko odzyskać spokój oraz jak korzystnie przekształcić stres lub też gniew czy inne złe emocje w potrzebną energię. Po drugie nabyliśmy tam takich umiejętności jak:
- rozpoznawanie swoich emocji
- rozpoznawanie emocji innych osób
- wpływanie na kształt swoich emocji
- akceptacji siebie i swoich emocji
- budowanie dobrych relacji z innymi i z samym sobą.
To doskonały kurs, który nie tylko pozwolił mi przyjąć i zaakceptować moje złe i dobre emocje ale także nauczył w jaki sposób mogę zapanować nad swoją złością i gniewem oraz jak mogę skutecznie poprowadzić rozmowę z innymi w takich właśnie trudnych sytuacjach.
Umiejętności zdobyte na kursie przydadzą się w pracy mającej bezpośredni kontakt z klientem – możesz następnie zrobić np. kurs kosmetyczny.